Off-page SEO що це таке та чому його потрібно враховувати?
Коли йдеться про SEO-позиціонування, зазвичай розглядають такі методи, як аналіз ключових слів чи оптимізація сторінок. Все це відповідає On-Рage SEO. Існує ряд дій, що виконуються за межами сайту, і вони не менш важливі: йдеться про стратегії Off-Rage SEO. Розкрутка сайтів в Дніпрі від компанії Trust-seo
75% органічного трафіку йде на перші три посилання на сторінці результатів, тому якщо хочеться бути в числі привілейованих і отримати найбільшу кількість кліків, потрібна хороша стратегія SEO на сторінці і поза сторінкою.
SEO – це оптимізація пошукових систем, яка використовується для підвищення рейтингу сайту у результатах пошуку. Які основні типи SEO і як ефективно використовувати Off-Rage SEO?
Відмінності між Off-рage SEO та On-рage SEO
Стратегії On-рage SEO – це тактики, які застосовують усередині сайту для підвищення рейтингу в пошукових системах, наприклад, ключові слова або мета-теги, а стратегії Off-рage SEO використовуються поза сайтом, наприклад, побудова посилань.
Необхідно створювати релевантний, точний, унікальний та зрозумілий контент, який Google ранжуватиме. До цього контенту варто додати ряд ключових слів, а також інші елементи SEO, якими можна вільно керувати, щоб повідомити пошукові системи, про що контент і як його знайти. Це стосується SEO на сторінці.
Завдяки SEO-зусиллям Google, Bing або інша пошукова система проіндексує сайт і покаже у своїх результатах, хоча, можливо, не на самому верху.
Пошукові системи повинні знати, що сторінки заслуговують на довіру і представляють достатню цінність, щоб віднести їх до кращих, і для цього алгоритми зіставляють їхню репутацію з репутацією інших конкурентів. Питання полягає в тому, як допомогти пошуковій системі вирішити, чи заслуговує сайт довіри і чи надає він достатню цінність? За допомогою Off-Рage SEO.
SEO поза сторінкою: ключ до успішного просування
Часто новачки гадають, що ретельне дослідження ключових слів і хороший контент — це все, що потрібно, але, на жаль, це не так. 90,63% сайтів не отримують органічний трафік із Google, і однією з основних причин цього є відсутність зворотних посилань.
Якщо хочеться успішно ранжуватися, необхідні найкращі методи SEO як на сторінці, так і поза сторінкою. Тільки так можна буде заявити про себе як про експерта галузі та зайняти гідне місце.
Off-рage SEO важко контрольований і вимагає більше зусиль, є кілька порад, які допоможуть.
Стратегії SEO поза сторінкою
1. Побудова посилань.
Одна з найважливіших порад з Off-Rage SEO – почати будувати посилання, оскільки відсутність зворотних посилань тісно пов'язана з відсутністю органічного трафіку.
Ця техніка полягає у генерації посилань із зовнішніх сайтів, які ведуть на конкретний сайт. Пошукові системи зрозуміють, що він надає цінність, помітивши, що люди користуються контентом та посилаються на нього у своїх матеріалах.
Чим більше посилань з унікальних сайтів, тим краще рейтинг та більше трафіку можна отримати. Якість посилань також має значення. Існує Domain Authority, який визначає якість та репутацію кожного сайту. Отримати посилання на широко відомий і шановний сайт — це не те саме, що отримати посилання, наприклад, від свого сусіда.
2. Генерація контенту.
Створення контенту це те, що зазвичай робиться в рамках On-рage SEO, але в даному випадку тут інший підхід: потрібно створювати контент, який допоможе просувати і будувати бренд. Для цього можна писати гостьові пости на інших блогах (які знаходяться в тій самій ніші та мають авторитет), брати участь у подкастах або стати вірусними.
З такого типу контенту люди можуть потрапити на потрібні статті, ніби це було зворотне посилання, але що дійсно важливо, так це те, що вони говорять про бренд і використовують контент, навіть якщо залишають посилання. Google, наприклад, знає, що таке може статися і все одно віддасть належне сайту, підвищивши рейтинг його бренду.
3. Локальне SEO.
Ще один дуже хороший спосіб провести Off-Rage SEO – створити профіль у Google My Business та скористатися перевагами згадок про компанію, до яких належать назва, адреса та номер телефону. Такі згадки зазвичай робляться на сайтах місцевих бізнес-листингів.
Якщо взяти до уваги, що 46% пошукових запитів є локальними, багато хто захоче з'явитися серед результатів у своєму регіоні. Важливо, щоб профіль Google My Business та інформація, що надається для згадки компанії, відповідали один одному.