Скандал із водієм у «зеленому» автобусі: «Миколаївпастранс» прокоментував ситуацію
На сторінці Contact Center при Миколаївській міській раді у Facebook з'явився запис конфлікту між водієм комунального автобуса, який курсує 91-м маршрутом, та пасажиром. Відео було опубліковане Андрієм Вишневим.
На відео пасажир звертається до водія зеленого автобуса із питанням про несправність кондиціонера. У відповідь той веде себе агресивно, навіть намагається вигнати пасажира із транспортного засобу. Ситуацію було зафіксовано на відео, а скаргу на водія зареєстровано співробітниками міської ради.
Крім того, користувачі коментують публікацію, згадуючи інший інцидент із тим же водієм. Так, на зупинці "Фалєєвська" стало погано дитині, мати попросила відкрити другі двері, щоб швидше вийти, оскільки салон автобуса був повний. Цей водій зі скандалом відчинив двері лише з четвертого разу.
Сьогодні, 30 серпня, представники "Миколаївелектротрансу" прокоментували ситуацію. Поведінку водія залишили поза межами, але пояснили, чому не працював кондиціонер.
"Шановні пасажири! У зв'язку із ситуацією, що склалася в одному з автобусів КП "Миколаївпастранс", де виник конфлікт через несправний кондиціонер та поведінку водія, ми хотіли б уточнити таке:
- Наші зелені автобуси з Білорусії обладнані кондиціонерами, але на даний момент у нас обмежений доступ до запчастин через санкції. Наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб забезпечити функціональність кондиціонерів у нашому автопарку.
- Ми просимо вас поважати один одного та правила користування громадським транспортом. Прошу також пам'ятати, що заборонено вживати їжу та пити в автобусі, оскільки це може створювати незручності пасажирам та порушувати громадські норми.
- Якщо ви зіткнулися з порушеннями з боку водіїв або помітили проблеми з транспортом, просимо вас повідомляти про це за телефоном +380 50 768 0483 або через контакт-центр, вказуючи номер автобуса, час, маршрут та суть проблеми. Разом ми зможемо зробити нашу подорож більш комфортною та безпечною”.