«Миколаївводоканал» вважає, що 60 відсоткам абонентів потрібно зробити повірку лічильника
Комунальне підприємство поки що не зобов'язує, але рекомендує не відкладати перевірку приладів обліку.
Днями мешканка міста звернулася до абонентського відділу «Миколаївводоканалу» із незвичайною скаргою. Вона зауважила, що її водолічильник почав показувати значно більше споживання води, ніж зазвичай. Замість звичних 6-7 кубічних метрів їй доводилося платити за 10-12 кубів. Рішення було однозначним – лічильник вимагав розпломбування та ремонту.
В результаті повірки було встановлено, що прилад обліку води мав похибку більш ніж у 60%.
«Миколаївводоканал» нагадує, що перевірку лічильників необхідно проводити раз на чотири роки. Це єдиний спосіб, за допомогою якого абоненти можуть бути впевнені, що їхні водолічильники працюють правильно та точно.
На даний момент 59% споживачів "Миколаївводоканалу" використовують лічильники, термін попередньої повірки яких минув. Щоб дізнатися про міжповірочний період, можна переглянути в технічному паспорті приладу або на офіційному сайті підприємства.
Комунальні служби поки не зобов'язують, але рекомендують не відкладати повірку.