До 180 тисяч гривень – четверо молодих миколаївців отримали гроші на розвиток власного бізнесу

Коментарi:

Четверо підприємців-новачків перемогли в конкурсі мініпроєктів «Раннє відновлення бізнесу в Миколаєві».

Конкурс організовано в рамках співпраці з USAID – Агентством США з міжнародного розвитку. Його мета – підтримка миколаївського бізнесу, що працює в умовах війни.

У ресурсному центры громадських інціатив розповіли, що надійшло 59 заявок від миколаївських підприємців та осіб, що мають ідеї для розвитку власної справи. За результатами співбесід та інтерв’ю відібрали 20 учасників, – повідомляють в

Вони пройшли спеціальну освітню програму – навчання щодо підприємницької діяльності у воєнний час, підготовки бізнес-планів та роботи з інвесторами.

Потім представили свої проєкти для розвитку власного бізнесу: від придбання необхідного обладнання, оренди виробничих приміщень до оплати рекламних послуг та найму нових працівників.

Журі обрало чотирьох переможців, які отримають підтримку своїх бізнес-ідей на суму до 180 тисяч гривень:

Павло Свистельников – планує купити обладнання для виробництва топленого масла Гхі, печива та інших смаколиків, які не містять цукру;

Андрій Гдовський – хоче розширити вже існуюче виробництво безлактозних йогуртів з додаванням м’якоті локальних сезонних продуктів;

Альона Каліберда, хоче відкрити тематичну кав’ярню у центрі міста, яка, крім кави, пропонуватиме відвідувачам культурно-мистецькі активності;

Катерина Кравченко – планує відкрити кондитерський цех для приготування авторських десертів.

Проєкт «Раннє відновлення бізнесу в Миколаєві» організовано Ресурсним центром громадських ініціатив в партнерстві з Платформою MY ART та Агенцією розвитку Миколаєва, за підтримки USAID.