Держпродспоживслужба пояснила, чи підлягає поверненню акційний товар
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.
Держпродспоживслужба пояснила, чи підлягає поверненню акційний товар. Про це йдеться у прес-службі відомства.
Зазначається, що відмітка «Акційний товар поверненню та обміну не підлягає» суперечить нормам чинного законодавства.
«Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням», – йдеться у повідомленні.
Держпродспоживслужба додає, що споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.
"Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром", – йдеться у повідомленні.
Однак це не стосується переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню) на підставах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. №172.