Онлайн-магазин у месенджері: чому його варто відкрити?

Коментарi:

Телеграм – найпопулярніший месенджер, яким користуються мільйони людей. А тепер оцінити його можливості можуть і підприємці, які займаються продажем товарів через Інтернет.

Telegram дозволяє не лише розповідати про новинки чи знижки, а й безпосередньо продавати товари, не виходячи із програми. Тим, хто має намір скористатися можливостями даного майданчика, знадобиться телеграм-бот для магазину, створити який допоможе проект TGMall.

ZiNiyEgZ-ZjtRLgM8HbkETW8Grynh-ZrngxiuWpR7YIYdURO4KFKj8w7E36YoTRyiV0AANlc7LcNlT4FoSUJKgoFNVnBAZFEIiDxryGu6RITQ5ja -olZSDDgA

За допомогою бота можна збільшити продажі, залучити нових клієнтів, підвищити зацікавленість аудиторії, зробити магазин відомим та популярним. До того ж, його створення не займає багато часу, тому почати свій бізнес можна швидко і без великих капіталовкладень.

Які можливості дає телеграм?

Якщо ви все ще сумніваєтеся, що Telegram може бути корисним для бізнесу, подивіться на його переваги:

  1. Постійно зростаюча аудиторія. Кількість користувачів збільшується щодня, і серед них точно є ваші потенційні клієнти;
  2. Мінімальні витрати на організацію магазину. Вам не потрібно платити за розробку та технічну підтримку сайту або програми. Тут ви можете налаштувати самостійно і надати магазину індивідуальний стиль;
  3. Доступність. Встановити месенджер на свій телефон чи комп'ютер може будь-яка людина (це займає кілька хвилин), до того ж програма безкоштовна;
  4. Зручна комунікація. Клієнти можуть спілкуватися з продавцями безпосередньо, оперативно отримуючи зворотний зв'язок (частину роботи тут виконують роботи, у яких можна запрограмувати відповіді стандартні питання).

Зручно й те, що у Телеграмі передбачена система платежів, щоб покупці могли зручно та безпечно оплачувати покупки «на місці».

Як почати продавати в телеграм?

Щоб організувати онлайн-магазин та розпочати продаж, вам необхідно:

  • створити канал у Telegram, вибрати для нього назву та зображення, що залучають клієнтів та відображають індивідуальність магазину;
  • налаштувати каталог, додавши до нього товари, їх описи, фото, відео, щоб покупці могли отримати максимум потрібної інформації;
  • займатися просуванням бот-шопа, використовуючи для цього всі доступні канали, у тому числі рекламу на інших каналах в Телеграмі, де може бути ваша цільова аудиторія.

Хочете перевірити, наскільки зручно та ефективно працює бот-шоп, тоді почніть із безкоштовного тарифу від TGMall. А якщо захочете розширити можливості магазину – проект надає інші (платні) варіанти з великою кількістю функцій.