Майбутнє комунікацій: як штучний інтелект революціонізує бізнес-телефонію

Коментарi:

Потужний розвиток технологій призводить до поступових змін у звичних бізнес-процесах. Навіть телефонний звʼязок вже не є просто засобом комунікації, а перетворюється на потужний та функціональний інструмент. Зʼявилася навіть телефонія зі штучним інтелектом, яка допомагає компаніям вдосконалювати маркетинг і рекламу, збільшувати продажі, розвивати техпідтримку тощо. Дізнаймося, як працює такий інструмент.

Сучасний стан бізнес-телефонії

Все більше українських компаній відмовляються від аналогового та мобільного звʼязку. Ці застарілі рішення мають досить обмежений функціонал та не відповідають потребам бізнесу.

  1. Рутинні завдання: співробітники витрачають багато часу на роботу, яку легко можна автоматизувати.
  2. Людський фактор: якість обслуговування дзвінків залежить від уважності, навичок та досвіду працівників.
  3. Відсутність персоналізації: процес обслуговування і хід телефонних розмов не враховує інтереси й потреби клієнта.

Натомість на ринку зʼявляються нові, сучасні платформи, що пропонують інноваційні інструменти. Зокрема, телефонію IP зі штучним інтелектом. Окрім надійної комунікації, вона вирішує додаткові завдання:

  • автоматизація процесів;
  • зростання продуктивності співробітників;
  • аналіз результатів реклами, якості обслуговування, рівня продажів;
  • персоналізація спілкування.

Роль штучного інтелекту в комунікаціях

Вплив штучного інтелекту на бізнес лише зростатиме. Телефонія з імплементованим ШІ вже зараз працює, виконуючи частину обовʼязків менеджера. Наприклад, аналіз розмов, опрацювання простих запитів, тестування скриптів.

Зокрема, перша в Україні віртуальна телефонія зі штучним інтелектом Ringostat транскрибує записи розмов, щоб хід спілкування було простіше аналізувати, робить стислий звіт за кожним дзвінком. На підставі аналізу ― формує поради щодо подальших кроків, що сприятимуть продажам. Також телефонія може розпізнавати загальний настрій розмови, настрій кожного співрозмовника. Це вже допомагає вдосконалювати обслуговування різноманітним компаніям: агентствам, магазинам, майстерням, виробникам тощо.

В найближчому майбутньому «розумна» телефонія зможе навіть самостійно дзвонити та відповідати на дзвінки, розпізнавати запити співрозмовника, надавати персоналізований сервіс. Для навчання штучного інтелекту буде використовується матеріал найбільш вдалих розмов, база знань, скрипти.

Вплив на ефективність бізнес-процесів

Сучасна телефонія ― це не лише надійний звʼязок та чисте звучання голосу без зайвих шумів. Це також безліч корисних функцій, які гнучко налаштовуються під потреби конкретного бізнесу.

Ось лише деякі з найбільш затребуваних і важливих функцій телефонії IP.

  1. «Розумна» переадресація. Визначте, кому надходитимуть дзвінки від нових чи поточних клієнтів, як розподілятимуться виклики в робочі й вихідні дні.
  2. Голосове меню. Налаштуйте сервіс, щоб клієнт одразу напряму звертався до потрібного співробітника чи відділу.
  3. Запис розмов. Відстежуйте й вдосконалюйте роботу персоналу.
  4. Інтеграція. Налаштуйте автоматичну передачу даних про дзвінки й повідомлення до інших програм: CRM, аналітичних систем.
  5. Детальні звіти. Аналізуйте різноманітні показники та KPI.

Майбутні тренди та перспективи розвитку

Телефонні розмови надалі залишаться основним способом спілкування між бізнесом та клієнтами, а також між співробітниками різних відділів всередині компанії. Але ця комунікація буде зручною, автоматизованою і гнучкою, оскільки базуватиметься на можливостях цифрової телефонії.

Штучний інтелект та інтеграція телефонії з усіма можливими програмами й сервісами зробить процеси оптимізованими, допоможе бізнесу покращити сервіс, посилити ефективність реклами, збільшити продажі.

Висновки

Основою комунікації сучасного бізнесу є цифрова IP телефонія. Вона звʼязує між собою різноманітні програми й сервіси, забезпечує передачу даних, аналізує записи розмов та інший матеріал, виконує частину рутинних завдань співробітників. А також забезпечує надійний та доступний звʼязок.

Понадто українському бізнесу вже доступне тестування і впровадження новітніх можливостей ШІ у власні процеси ― на рівні зі світовими лідерами. Наприклад, перша в Україні бізнес телефонія зі штучним інтелектом допомагає різним компаніям, від агентства до виробництва, покращити власні процеси й випередити конкурентів.