Водіїв з порушеннями слуху і мови почують в сервісних центрах МВС Миколаївщини, – Геннадій Погорєлов
Принцип інклюзивності є невіддільною частиною формату обслуговування громадян в сервісних центрах МВС Миколаївщини.
Розуміти кожного, поважати кожного, цінувати кожного – складові якісного державного сервісу. А для сервісних центрів МВС – це не порожні слова. Відбулася зустріч заступника регіонального сервісного центру МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Геннадія Погорєлова з в.о. голови Миколаївської обласної організації УТОГ Ігорем Ревенком. Мета – напрацювання спільних кроків у подоланні бар’єрів. Вже домовилися про проведення додаткових тренінгів з вивчення жестової мови з адміністраторами сервісних центрів МВС. Крім того, вивчаємо можливість щодо опрацювання на практиці спілкування адміністраторів із людьми з порушеннями слуху за допомогою спеціального додатка в телефоні, де на зв’язку є фаховий перекладач жестової мови. Під час звернення особи з недоліками слуху адміністратор сервісного центру МВС запускає додаток на телефоні та встановлює зв’язок зі спеціалістами, сертифіковані перекладачі якого в режимі реального часу здійснюють консультації жестовою мовою (звукового ряду на мову жестів і навпаки).
«Ми прагнемо чути, розуміти та допомогти усім, хто до нас звертається. Та ми ніколи не знаємо, з якою людиною під час надання послуг нам доведеться зустрітись, які у неї будуть потреби та особливості. Впевненні, що кожній людині мають бути забезпечені рівні права і можливості в їх реалізації. Розуміння жестової мови допоможе нашим фахівцям покращити спілкування з людьми, які мають порушення слуху та мови», – зазначив заступник керівника регіонального сервісного центру МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Геннадій Погорєлов.
Жестова мова стає невід’ємною частиною повсякденного життя. Усі наші співробітники налаштовані на сприяння покращення якості життя людей з вадами слуху та мови, запевнили в Сервісних центрах МВС Миколаївщини.