Плакати та постери: види, зміст, сфери використання

Коментарi:

Першими постерами були афіші до фільмів, які наприкінці 19-го століття малювали вручну. Вони були справжніми творами художнього мистецтва, наділеними особливим шармом та індивідуальністю.

Сприйняття плакатів почало змінюватись, коли з'явилися друкарні, що друкують постери тисячними тиражами. Втім, у сучасному світі ця галузь вийшла на новий рівень, а кольоровий друк постерів на інноваційному устаткуванні забезпечує високу якість поліграфічної продукції, що використовується у сфері реклами і не лише.

У друкарні Spectra можна замовити друк постерів різних розмірів і форматів. Тираж при цьому може бути будь-яким, тому навіть якщо вам потрібен всього один екземпляр ексклюзивного постера, ви його отримаєте. Вартість друку залежить від кількості постерів – чим більше, тим нижча ціна за штуку.

Різновиди постерів за форматом та змістом

Цю поліграфічну продукцію зазвичай розміщують на вертикальних поверхнях – стінах, вікнах, стовпах. Формат плакатів може бути будь-яким – від стандартних А3 та А4 до індивідуальних параметрів (великих чи маленьких), які потрібні замовнику.

За змістом постери поділяють на такі категорії:

  1. інформаційні. На них надруковано важливі для людей дані, наприклад, план дій у екстреній ситуації чи графік роботи;
  2. Рекламні. Тут може бути представлена інформація про товар/послуги чи якусь вигідну пропозицію для покупців;
  3. Навчальний. Містять освітню інформацію;
  4. Мотиваційні. Нагадують про життєві цінності і не тільки;
  5. Тематичні. Тут зміст може бути будь-яким і залежить від обраної замовником тематики;
  6. Святкові. Допомагають урочисто оформити приміщення до будь-якої урочистої події, містять тематичні фото/зображення, вітальні привітання, слогани та не тільки.

Залежно від призначення та змісту обирають місце розміщення постерів – у школах, університетах, офісах, кафе, барах, ресторанах, будинках.

Як замовити друк плаката у друкарні Spectra?

Щоб оформити замовлення, потрібно вказати такі параметри друку:

  • розмір (стандартний із запропонованих на сайті або індивідуальний, який ви вказуєте самі);
  • щільність та тип паперу (матова глянсова);
  • кількість екземплярів.

Далі залишиться завантажити макет постера на сайт, щоб поліграфія пустила його до друку.

Якщо ж у вас ще немає, послугу з розробки можна замовити у дизайнерів друкарні. Вони запропонують варіанти, ґрунтуючись на ваших побажаннях, а ви оберете те, що вас влаштує.