У Миколаєві відповіли на невдоволення водіїв з приводу нової розмітки на перехресті Ковальської та 9-ї Слобідської
На думку деяких автомобілістів після нововведень проїжджаність перехрестя стала гіршою
Прес-служба Миколаївського комунального спеціалізованого монтажно-експлуатаційного підприємства прокоментувала скарги автомобілістів на зміни руху та затори на перехресті вулиць Ковальській та 9-ї Слобідської, причиною яких, на їхню думку, стала нова схема розмітки та робота світлофорів.
Читайте МН в Telegram: тільки важливі новини
Що змінилося?
Представники КСМЕП пояснили, що оновлену схему було введено для підвищення безпеки на цій ділянці, а також для покращення руху на перетины Ковальської і 9-й Слобідській, де часто виникали пробки та ДТП у години пік. З кінця жовтня на перехресті запрацював новий світлофор, а розмітка змінилася таким чином, щоб потоки руху стали більш структурованими та безпечними. Наприклад, прямо через перехрестя тепер можна проїхати тільки з правої смуги, а ліва призначена виключно для повороту ліворуч, щоб уникнути заторів через автомобілі, що очікують можливості повернути.
«Після проведення перерозподілу ширини проїзної частини між смугами та після зміни їх кількості в межах підходів до перехрестя, вдалося перерозподілити напрямки руху по ним. Так, на кожному з підходів з правої смуги руху передбачено рухатися прямо та праворуч. Та щоб потік повертаючих праворуч автівок не тримав основний потік прямо, передбачено пішохідні переходи через проїзну частину вулиць, на які автомобілі повертають, відтягнути від межі перехрестя, створивши тим самим зону накопичення на період пропуску пішоходів, на якій би повертаючий праворуч автомобіль міг розміститися на період надання переваги пішоходам, не стримуючи рух прямо інших автомобілів. А з лівої смуги було передбачено виконуватися лише поворот ліворуч, та таким чином транспорті засоби, що повертатимуть ліворуч і чекатимуть пропуску зустрічного транспорту, також не стримуватимуть рух прямо на виїзд з перехрестя. Тим самим було передбачено збільшити пропускну спроможність транспорту з найбільш навантаженого напрямку», – пояснили деталі в КСМЕП.
Причини заторів та тимчасові заходи
Як показала практична експлуатація оновленого світлофорного об'єкта, ситуація на перехресті покращилася, і проїзд перехрестям по другорядному напрямку став набагато безпечнішим. При цьому затримки руху автомобілів по головному напрямку в цей період не виникали.
Проте водії почали скаржитися на затори на цій ділянці. У КСМЕП зазначають, що ситуація викликана не новою схемою, а тимчасовим збільшенням потоку через перекриття паралельних вулиць — Пограничної та Ігоря Бедзая, де йдуть ремонтні роботи Миколаївської ТЕЦ та «Миколаївводоканалу».
В результаті значний потік транспорту був перенаправлений на Кузнецьку, що призвело до перевантаження всієї вулиці – пробки утворилися не тільки на перехресті з 9-ї Слобідської, а й на наступному регульованому перехресті з 6-ї Слобідської.
Щоб покращити ситуацію та збільшити пропускну спроможність перехресть, фахівці КСМЕП тимчасово відкоригують графіки роботи світлофорів. Це дозволить продовжити зелений сигнал вздовж вулиці Кузнецької та підвищити пропускну спроможність для збільшеного потоку автомобілів.